tisdag, juni 17, 2008

Idéer och musslor

Andra dagen på jobbet: idag var det ännu bättre. Älskar mitt jobb. Har ordnat intervju med Jon Fererro, min nya kompis på ITV. ITV motsvarar ungefär kanal fyra i Sverige. Å, nu blir jag tårögd. Fyran! Fyran är så gullig.

Och jag har skrivit mer och haft miljoner idéer. Tror att min kollega är lite matt. Hon trodde nog inte att det fanns så många idéer om det vi håller på med, ny media.

Men det finns det.

Efter jobbet stötte jag ihop med min kompis Kerry, som råkade stå utanför Snip (haha) och hänga. Hon väntade på Emma, som driver The Hidden Wardrobe och är jättetrevlig. Jag blev medbjuden till Olive Tree på Oxford Street, där vi åt musslor och drack vin.

Sedan gick jag hem och sökte ett jobb.

Kollar på Italien-Frankrike. Så konstig match. Det är som att de bara springer fram och tillbaka och skjuter på mål om vartannat. Defence, Frankrike! Kom igen nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vad kul att jobbet är roligt! Idag började mitt SOMMARLOV!!!
Har beställt flygbiljetter till din examen.Vi tittar också på Italien - (suck) Frankrike.Hur mycket otur kan man ha...jag lider med mitt nya favoland!