söndag, juni 15, 2008

Mitt nya liv

Chat åkte igår. Han börjar jobba på Topshop Oxford Circus imorgon, samtidigt som jag börjar mitt nya jobb på universitetet. (Roligt nog börjar Sean sitt jobb som trädgårdsmästare/landscape designer, och flickvännen Abby på en instutition som tar hand om fosterbarn, imorgon. Det är något med den 16:e.)

Jag funderar på hur det kommer att gå de här veckorna. Jag jobbar till fem, vad ska jag göra när jag kommer hem? Helgerna ska tillbringas i London, vilket blir roligt, men lite tröttsamt med allt resande.

Planerna för idag är en promenad in till stan för nya skor och en anteckningsbok.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kom hem till midsommar Sara! Vi saknar dig här hemma. Lycka till på nya jobbet imorgon. Kramar i massor

Anonym sa...

Lycka till vännen-det kommer att gå jättebra!
Midsommar i sthlms skärgård med mig och klara?:)
Kram

SARA, sa...

Å mina vänner. Sluta fresta mig!