tisdag, mars 10, 2009

Abbakväll

Något fantastiskt har hänt! Min flatmate Charles har försvunnit. Jag har inte sett honom sedan jag kom hem från Sotuhampton i söndags, och han brukar aldrig vara borta så länge! Såg flickvännen en snabbis igår men hann inte fråga.

Det betyder att jag haft fri tillgång till vardagsrummet och nu sitter, för andra dagen i rad, och kollar på TV samtidigt som jag kollar bloggar. Så trevligt.

Har fastnat i ett program om Abba. Eller Frida, snarare. Inte visste jag att Frida var en del av Hitlers plan för världsdominering! Kanske något överdramatiserat av den kanske inte mest pålitliga channel five, men tydligen så var Fridas pappa en nazist vars trupp ockuperade hennes mammas by. Visste ni det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha. Vad skojigt. Det hade jag ingen aning om.