lördag, mars 28, 2009

Changes

Mina weirdo flatmates har gjort slut. SLUT!

Det började med att jag råkade med flit höra några bråk förra helgen. Typ konstant i tre dar. Jag och Chat kollade på Lost in Austen och på andra sidan skynket och dörren skrek hon så högt att han var tvunget att höja ljudet på whatever actionfilm han kollade på för att vi inte skulle höra. Vi hörde ändå: hon vill ha barn och det vill inte han, är nötskalet.

Charles hade 'snacket' med mig i tisdags. 'Det kanske blir lite stelt här i veckan, för jag och Raisa har gjort slut'.

Ehhh, I'm sorry.

Han ska behålla lägenheten och jag får stanna vilket innebär att jag delar en etta i Chelsea med en 30-årig fransman som jag inte tål.

Vad hände, liksom?

2 kommentarer:

Sofia sa...

Haha! Hemskt att skratta men det var ju faktiskt lite roligt. Men det är väl rätt skönt ändå, hon var väl nästan ännu mer skum än han är? Och tänkt om de hade bestämt sig för att skaffa barn? Det hade inte varit roligt...

mamma sa...

Nu får jag såna där framtidsdrömmar.Att han inte vill bo kvar och att DU och Chat får lägenheten och att ni skaffar bäddsoffa till MIG!
kram