lördag, mars 07, 2009

Fyra år

Igår och i torsdags och idag och imorgon firar jag och Chat 4 år tillsammans. Egentligen var det i torsdags men det är roligare om man sprider ut det lite. Vi har gjort en massa roliga saker, bland annat åkt till ett slott som visade sig vara stängt.

Först var jag så här arg för att slottet inte ville släppa in oss.


Men Longleat var fint utanpå också.


Det var kallt men jag var förbredd.


Eftersom stället var stängt så började jag och Chat den långa vandringen tillbaka till den lilla staden Warminster. Här spanar Chat efter lejon i safariparken som omger slottet.

Vi träffade på den här skönheten på vägen.


Fick Chat att posera med hästen efter en hel del övertalning.

Jag behövde ingen uppmuntran.


Vi gick längs med en smal, supertrafikerad landsväg i säkert en halvtimma. Chat trodde att vi skulle dö varenda gång vi mötte en bil.


Sedan kom vi fram till Warminster och vi träffade på en bror till Lennon! Han var superkelig och därför omöjlig att få en bra bild på.


Titta så lik!

Alla bilder är tagna av Chat. Min kamera är trasig!

Jag har också fått jättefina presenter. En tvåårsprenumeration på Vogue och en klocka. Nu ska vi gå och shoppa och förmodligen gå till IKEA för tredje helgen i rad. De har kexchoklad!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fyra år! Det är länge. Grattis (säger man väl?)! Jag hade min första tenta i fredags. Det gick bra tror jag. Har hört att du kommer hem och hälsar på! Jippie!

Kram

ps. Sjukt söt katt!

Anonym sa...

Shit, fyra år, galet :) Grattis!
Vilka härliga bilder. Va fin du är!
Vadå? När kommer ni till sverige?? Kanske hinner ses nåt då.
Borde höras nåt på skype. Är alltid online numera :)
Hörs vännen. Kram

Anonym sa...

Grattis till fyra år!Finns ingen bättre än Chat! Det är så roligt när du bloggar! Längtar till du kommer hem!!
kram

SARA, sa...

Haha mamma du är rolig.

Klara - Jag tänkte åka hem fem-sex dar i slutet på April. Har inte bokat men mejlar självklart när jag vet säkert! Grejen med Skype är att det är typ omöjligt eftersom det bara funkar i vardagsrummet där mina flatmates kollar på film mellan typ sju och tio varje dag UTAN UNDANTAG. Eftersom det är open plan går det liksom inte att prata utam att störa dem/bli störd av filmen. Men jag lovar att testa varje gång jag kommer hem innan dem, vilket faktiskt händer ibland! Kram min vän

Anonym sa...

Grattis syster!

Lita sa...

Congrats, I witnessed the get together, tee hee

Lita sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.