söndag, mars 22, 2009

Helgen

Min helg: Chat kom hit i fredags kväll, och vi gick ut och åt pizza. Sedan kollade vi på Lost in Austen - Chat ville kolla på alla fyra avsnitt men det klarade jag inte av, var helt utmattad. Sov.

Igår gick vi på Saatchi, igen för min del. Vädret var jättefint och det var varm i luften, så vi gick en promenad efteråt i Battersea Park. Sedan blev det mörkt och Albert Bridge lyste så fint.

Idag har Chat åkt till sin mamma; det är mors dag här. Jag sitter uppkrupen i sängen med Observer, äppeljuice, kaffe, hummus och chips. Älskar sådana här söndagar. Nu ska jag jobba lite och sedan kolla på Sex and The City.












Hur har er helg varit?

2 kommentarer:

Domesticated Ape sa...

Thank you for another great day!

Domesticated Ape sa...

Oh, and apparently they are making 'Lost in Austen' movie... roll on 2011! x