söndag, juli 02, 2006

Hetta

Det ar olidligt varmt och har sitter jag pa ett internetcafe. Well, man far ta chansen att anvanda internet nar man ar ledig.

Var i Southampton igar och flyttade ut fran Halls. Aldrig mer ska jag anvanda snusk-koket som jag delar med okanda manniskor, eller vara tvungen att slapa mig upp ur sangen mitt i natten pa grund av brandlarmet, eller inte kunna sova for att killen bredvid har bestamt sig for att ha fest klockan fem pa morgonen en tisdag. Istallet ser jag fram emot att antligen bo "sjalv" (Chat raknas inte) och fa ha mina grejer i fred. Efter att ha vaxt upp med tva systrar och delat tranga legenheter i london kanns det som en schysst utveckling.

Ikvall ska jag pa Tea party hos Shayne och Rehan. Blir nog kul, fast egentligen skulle jag vilja vara i Holick och grilla med familjen. Det far bli nasta sommar.

Nu: Vintageshopping pa och en bagel fran Brick Lane Bagel Bakery.

Inga kommentarer: