torsdag, juli 13, 2006

Lite shopping












Jag upptäckte i förra veckan att min lilla uråldriga laptop faktiskt kan koppla upp sig till internet i lägenheten (vi har trådlöst) med USB. I love it (fast det går långsamt) och nu kan jag skriva med å,ä,ö samt ladda upp bilder. Har ju lovat att visa upp mina inköp från Topshop, så här kommer är de och några fler: Fr.v: Skiftklänning Topshop, Svart bälte och väska med kedjehandtag Absolute Vintage, Cardi Topshop, Peep-toes Topshop.

För övrigt gick jag en sväng runt Brick Lane idag (var på jakt efter en guldväska) och hittade en helt underbar klänning på Beyond Retro. Bilden är urusel, jag vet- men ack! Så underbar klänningen är; ljusblå (inte någon favoritfärg, men det funkar perfekt) med pleats och resår i midjan (här med skärpet och väskan från Absolute Vintage och skor från Camden Market).

Berätta om era senaste inköp!

4 kommentarer:

Anonym sa...

2 par skor från myrorna! jag älskar myrorna. Sitter och längtar efter London och höstshopping just nu, gud vad mysigt!

SARA, sa...

Ja, vad kul det ska bli! Kan du påminna mig igen när ni kommer igen?

Anonym sa...

14:e agusti, morgonflyget, och åker hem morgonflyget på fredagen.

SARA, sa...

okidoki