fredag, juli 07, 2006

Quiltat är fult

Det finns två Chris på jobbet. Gay-Chris och Chris-The-New-Guy-Who-Does-No-Work. Som tur är är det den förstnämnda som fyller år i morgon och ska firas med barrunda i Soho och därefter G-A-Y på Charing Cross Road. Blir kul att kolla in stället, där jag konstigt nog aldrig varit- till Shayne och Rehans förskräckelse (fast det är ju inte mitt fel att de envisas med att gå till Popstarz).

Outfit blir nog nya skiftklänningen, tights, lila eller bruna wedges och guldväska. Eller ska jag kanske inviga min nya svarta oquiltade (Sorry Chanel- det var snyggt ett tag, men börjar kännas rejält uttjatat) väska med kedjehandtag (ja, jag vet att jag är sen, men den som väntar på nåt gott- och hyfsat oplastigt...) som inhandlades på Absolute Vintage häromdagen?

Appropå Absolute Vintage: Ni som känner till Brick Lane blir nog glada att höra att en Blondiebutik har öppnat (syster till A.V, men med mer exklusiva grejer), inklämd mellan All Saints och Tesco på Commercial Road. Vintage Dior, here I come! (Fast personalen är snobbig, inget har priser och de snyggaste grejerna är inlåsta i glasmontrar.) Ett par orange Gina-skor har jag spanat in redan. Det får bli när jag har råd, haha*.

*Hånskrattar åt min optimism
(Snyft).

Inga kommentarer: