lördag, april 21, 2007

En hog rakning

Vi har fatt en elrakning for kvartalet. 220 pund. Nastan 3000 kr. Ar detta normalt? Pappa, svara tack.

Idag: fint vader, lite kallt dock. 15 grader, kanske? Men vi ska till The Common (stor park) med Sean och Matt och spela cricket. Jag ska lasa min bok. John Irving. Gillade Ciderhusreglerna men det ar det enda jag last av honom. Forresten mamma, Stieg Larssons andra var superduper. Var tvungen att lamna den i Florens med Klara pa grund av komplikationer med baggage pa vagen dit, men det ar ju saman ska gora med bocker. Ge dem vidare. Det ar trevligt. A, och mamma, kopte en glansande fin portfolio med guldkanter (!) igar for fodelsedagspengarna. Tack.

English: £220 electricity bill. Can someone tell me that is normal? Today we are going to The Common to play cricket. I will most likely be reading though.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj det lät dyrt. Jag betalar kanske 300 kr i kvartalet och Sverige har ju dyr el säger dem. Kolla med någon granne eller någon som har liknande boende och jämför.

Anonym sa...

Låter normalt med 3000 eftersom ni har eluppvärmning och vi minns det stora elementet vid dörren!
Ja, visst var den bra...alltså Stieg Larsson! Har förhandsbeställt sista delen, kommer 29:onde maj.Längtar!!
Vi har tagit upp alla plattor i trädgården idag, är ledbrutna.Trädgården ser konstig ut men nästa vecka kommer plattgubbe och lägger nya jättefina plattor!
kram mamma

SARA, sa...

Sara: A, 300 i kvartalet, ge mig! Jag vet inte vad jag ska tro riktigt, men bra tips om grannen.

SARA, sa...

Mamma: Jassa det tycker du, hm. Kanske ar sa da. Tv:n har statt pa en hel del sen vi fick Sky ocksa... Hihi, plattgubbe. Bra att de finns.