onsdag, april 25, 2007

Jag ar spritt sprangande!

Fullt upp idag. Forst var jag uppe klockan sex och lekte galen konsument. Tog en buss till Sainsbury's i Bitterne (andra sidan stan) pa jakt efter min it-bag . Klockan atta stod jag med konummer 116 och vantade pa min £5-vaska. Och en halvtimma senare var den min. Sadar ja.

Sedan taxi till skolan och pa en buss till London, dar vi idag hade workshop pa The Guardian. Mycket givande. Hem vid sextiden och nu vill jag bara sova.

English: Got my Anya Hindmarch bag in the end...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad var det jag sa:)-morgontrötthet har bara med motivation att göra. Fast det bevisade du iochförsig redan i Florens.
Kram Lisa

SARA, sa...

Lisa: Sa ar det! Hur mar dina solisar forresten? Kram

Anonym sa...

Mina solisar mår utmärkt dom fick komma ut för första gången idag, eftersom att det varit så dåligt väder innan. I like a lot!
Kram

Anonym sa...

Du uppe kl 6... de e bara en väska som kan få upp dig så tidigt :) fast som sagt, jag och lisa locka dig ganska bra i florens också. Skoj med studiebesök :) Aja, back to work... suck! Kramar

SARA, sa...

Lisa: Men sa ar de ju grymt-as-snygga ocksa.
Klara: Jag vet! Sov sa gott pa kvallen ocksa :) Hoppas ditt slutprojekt gar som det ska, mycket jobb? Kram