söndag, april 01, 2007

Igar





Shaynes 26-arsfest igar. Sa himla grymt. Hade fest hemma i Stratford forst, sedan till Heaven i centrala London. Forsta gangen jag var dar, faktiskt, men det lar inte bli sista gangen. Jag alskar gayklubbar. Sa himla skont att inte bli stirrad pa. Igar hade jag iochforsig en kille efter mig hela kvallen. Lite irriterande innnan jag insag att han var efter min vaska! Han smog upp flera ganger och petade pa den med sma fortjusta pip. Till slut erkande han hur det lag till. "I think I'm obsessed with your bag," fnittrade han skamset. You can say that twice. Det var svart att skaka av mig honom efter det.
Pa bilderna, uppifran: jag, Liz, fodelsedagsbarnet, Elis, Rehan och Shayne.

4 kommentarer:

Anonym sa...

japp gayklubbar e dom bästa!

Anonym sa...

Låter grymt kul!! Det är väl bara på en gayklubb du blir förföljd av en kill pga din handväska!
Kram Lisa

SARA, sa...

Klara: Flytta hem till London sa vi kan ga tillsammans!

SARA, sa...

Lisa: Formodligen!