torsdag, april 19, 2007

En snabb en

En grej som ar bra med mig, och som jag arvt av mamma, ar att jag ar snabb. Med det mesta. Typ kla pa mig pa morgonen. Ata (mindre bra, men okej). Ga (finns det nat varre an manniskor som gar langsamt? Och har ar vi olika, mamma, men jag forlater dig) Och plugga. Det gor jag jattesnabbt. For en halvtimma sedan satt jag och ojade mig. Sedan tog jag mig i kragen och satte mig ner vid datorn och vips! har jag skrivit 1000 ord. Inga bra ord, kanske. Men ord. Det ar en ganska bra formaga. Tack for mig, ni kan appladera nu.

English: A good thing about me is I do things fast. I just did some fast studying. Me good.

3 kommentarer:

Anonym sa...

DEt är bra och vara snabb, det vet jag för jag har varit ubereffektiv jag me idag, ett biologiprov,en uppsats om likheterna mellan fotosyntes och respiration, en tabell och kartläggning av enzymer i matspjälkningen, powernap i en halvtimme och sen avsluatde jag med en uppgift om foto-och gravitropism...
haha-du kan applådera åt mig nu:) Jag har applåderat åt dig!!
Fast här reegnar det och är fem grader!!
Kram Lisa

SARA, sa...

FEM GRADER! Oj. Duktig flicka forresten. Kraaaaam

Anonym sa...

Hej. Vars du än är i världen går det enkelt att ändra till svenskt tangentbord om du vill kunna använda å ä och ö