onsdag, april 18, 2007

Pronto



Okidoki. Back in Business. Semestern over.
Florens var en drom, vackert som tusan och infriade utan tvekan hogt stallda forvantningar. En rolig betraktelse var att alla fordomar och forvantningar stamde. Allt fran mangden pizzerior, smaken pa kaffet och antalet ackliga italienare visade sig vara precis som jag tankt. Alltsa. Vad. Ar. Det. For. Fel. Pa. Man? Jag forundras.
Annars var det basta forstas att umgas. Verkligen quality time - langesedan, och sa skont att vi alla tre var bra resekompisar. Forsta gangen jag och Lisa delat hotellrum efter, vad ar det, fem ar som kompisar? Mycket trevligt. Och Klaras roomies ar varsta grymma tjejerna.
Nu maste jag tillbaka till verkligheten. De tre narmaste veckorna ar det plugg som galler. Sen sommar!
English: Back from Italy, back in business. The holiday was a dream. Wonderful place, and really nice to catch up with my Klara and my Lisa. Now: back to reality with loads of studying to do.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ta fulaste kortet på mig gör det bara:) Tack för underbar underbar vecka. Back in buisness suger-jag har så jävla mycket att ta igen-jag valde verkligen sämsta veckan att åka bort men men det var det värt.
Älskar dig!
Kram Lisa

Anonym sa...

Va en helt underbar helg, med er mina kära vänner. Är nu i västerås å de pissregnar :( kul me sverige.
Ses om inte så länge! Kram vännen

SARA, sa...

Lisa: helt arligt, du tror mig sakert inte, men jag tyckte det kortet var det snyggaste pa dig jag sett pa AR! Tankte speciellt pa det. Vet inte varfor, det var bara sa charmigt. Ar det inte lustigt hur olika man tycker, hur man ser sig sjalv? okej stopp overanalys. Jag vet vad du menar om plugg,samma har. Men om tre veckor slutar elandet for mig. vet att du kommer att gora bra ifran dig! alskar dig kraaaam

SARA, sa...

Klara: hej min kara van. Var det inte otroligt laskigt med morden i virginia precis efter vart mote-med-pskyfall, forresten? Hoppas festen blir lyckad! Halsa grattis fran mig. Alskar dig puss

SARA, sa...

Lisa: okej, nu har jag kollat pa bilden igen. AR var kanske lite och ta i. Men jag tycker fortfarande att du var grymt sot.

SARA, sa...

Klara: forresten din lilla spjuver. Gissa om jag hade dina bilder pa mitt USB? icke sa nicke. why? where did they go? Snyft.

Anonym sa...

hmmm konztigt, la ju över dom.... men du kan få dom i sommar, har ju dom på datorn.

SARA, sa...

Klara: det ar lugnt. tyckte ocksa att det var konstigt. kram