söndag, april 22, 2007

It hurts

Jag har aldrig haft sa mycket traningsvark i mitt liv.

Allt gor ont. Att ga i trappa. Vanda pa huvudet. Sitta pa en stol. Eller varst av allt: torka sig pa toan. Fraga inte varfor, men det var varst av allt.

Jag har spelat cricket.

I de ar jag varit bosatt i England har jag aldrig forsokt mig pa detta tidigare. Dels pa grund av att jag inte fatt tillfalle, dels pa grund av att det ser sa trakigt ut. Nu far jag ta tillbaka. Det ar inte alls trakigt. I sjalva verket var jag nagot av en naturlig bowler (hoppas det stavas sa) och aven om jag inte forstar reglerna riktigt sa gjorde jag flera runs. Ser ni vilken nord jag blivit?
Men idag gor det ont.




















Chat in action.




















Det obligatoriska kortet pa sig sjalv.




















Efter parken grillade vi hos Sean. Fran vanster: Steve, Chat, Sean and Matt

English: Played cricket for the first time yesterday. It was fun, actually, but jeez, my body hurts today.

Inga kommentarer: