torsdag, mars 29, 2007

Shopping

Det ar tur att jag fyller ar och far lon snart, for jag har shoppat lite for mycket. Eller egentligen inte; det ar bara det att man far sa lite for pengarna i London.

Idag var jag och Rehan pa shoppingtur i Soho och Covent Garden. Hittade den silvriga paljettoppen fran H&M som jag suktat efter ett tag, en farfarstroja fran American Apparel och lite annat smatt och gott. Dessutom en present till Shayne som fyller tjugosex pa lordag. Han har varsta angesten, stackarn. Fodelsedagskort forbjudna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt lilla shoppingmonster:) Låter väldigt trevligt, själv sitter jag och skriver rapporter om TBC, sorkfeber och blandningar med kemisk jämvikt-inte riktigt lika trevligt som soho och covent garden men det duger så länge!!
Kram Lisa

SARA, sa...

Lisa: A men du ar sa duktig! Paminenrmig om att jag maste plugga lite ocksa. Men inte precis nu...