lördag, mars 24, 2007

I Luv the List

Jag tror att jag gjort en liknande lista pa mejlen, men att fylla i listor ar sa kul sa det spelar ingen roll. Denna hittade jag hos Maria.

Fyra filmer jag kan se om och om igen
Moulin Rouge
She's So Lovely
Titanic (det ar sant)
How to Lose a Guy in Ten Days (den ar faktiskt rolig)

Fyra städer jag bott i
Vasteras
Stockholm
London
Southampton

Fyra tv-serier jag gärna ser
America's Next Top Model
Location, Location, Location
Shipwrecked - the Battle of the Islands (skratta inte. Det ar grymt beroendeframkallande)
The Apprentice

Fyra ställen jag vill åka till
Florens (snart!)
New York
Thailand
Berlin (av nan konstig anledning vill jag verkligen aka till Berlin just nu)

Fyra sånger jag gillar just nu
Pass

Fyra tidningar jag köpte senast
The Guardian
Wonderland
Elle
Pop

Fyra saker jag borde göra oftare
Soka jobb
Storhandla
Rensa i garderoben
Trana

Fyra favoriträtter
Grekisk sallad
Lax, potatis, hollandaise
Kott (jag skulle kunna fa det att lata mer sofistikerat, men har snackar vi typ korv. vilken kottbit som helst duger just nu)
Sunday Roast

Fyra bloggare jag utmanar: Klara, Lisa, Johanna och Ida.

Inga kommentarer: