söndag, mars 18, 2007

Hysteri

Har haft en nagot hysterisk helg: Igar forsokte jag imponera Chat genom att kasta in ett ruttet agg pa grannens tomt. Jag tyckte jag var ascool, men Chat (som blinkade och missade kastet) forklarade lugnt for mig att vi ar den enda grannen med insyn till deras tradgard och att de kommer att fatta att det var vi. inte bra efter dispyten med fotbollen (en annan, lang historia). I alla fall har jag levt i skrack sedan dess. Vad ska jag saga om de kommer och knackar pa? Att jag ar en tolvaring forkladd till tjugoett vars storsta intresse ar aggning?

Forskrackelsen fortsatte i morse nar datorn nastan exploderade nar jag forsokte starta upp den, och vagrade fungera. Chat var och jobbade sa jag var fortvivlad i flera timmar innan han kom hem. Efter att ha plockat isar hela datorn kom vi pa att ett av kontaktuttagen inte fungerade. Sa vi bytte kontaktuttag. Datorn fungerar nu.

For ovrigt har jag pluggat en massa och jag ar bara sa UTTRAKAD! En vecka kvar till lovet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ägga någon är ett skitbra sätt att visa sina känslor på-när jag var liten blev min dörr äggad några gånger...Jag undrar vad det betydde!!
Kram Lisa

SARA, sa...

Lisa: hm, ja det ar ett valdigt tydligt satt om inte annat.
haha, jag sag precis att jag skrivit att jag ar 21! In denial, moi?