lördag, mars 24, 2007

Biokvall



Sa har ser jag ut idag, fast mindre photoshoppad i verkliga livet. Och hel.

Blus vintage
Skarp H&M
Shorts New Look
Tights H&M

Igar sag vi Roman Polanskis Oliver, en valdigt blek film. Ingenting var riktigt uruselt, men fa scener kandes ratt heller. Ikvall ska vi nog ga pa bio: blir nagon lattsmalt thriller omjag far valja. Funderar pa Premonition med Sandra Bullock. Har inte sett en enda recension, vilket formodligen ar ett daligt tecken. Annars ar jag sugen pa Becoming Jane, ni vet, om Jane Austens liv. Om inte annat kan det vara kul att spana in hur Anne Hathaway bemastrar en engelsk accent. A andra sidan, sa kanske lilla mamma vill se den nar hon kommer hit? Vi ska ju anda aka runt i forfattarinnans hemtrakter. Tror att hon bodde i Bath? Tills dess kan jag vanta.

4 kommentarer:

Maria - FashionFame sa...

snygg outfit!! Premonition är jag oxå lite nyfiken på.. såg du den?

SARA, sa...

Maria: tack! funderar pa att se den ikvall... Om det blir sa lovar jag att recensera!

Anonym sa...

ja,vänta!En vecka kvar!

SARA, sa...

Mamma: Okej, vad kul, da kan vi ga och se den. Kram