fredag, mars 16, 2007

Don't try this at home



Idag har varit en foretagsam dag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

hehe vilken rolig bild...
japp, har lite dålig fantasi! :)
pluggar innovationsprogrammet för tillfället. inriktning informationsdesign till hösten. får se om man blir kvar eller ej. Har ingen glasklar framtidsvision för tillfället...
hur lång tid har du kvar i skolan?

Anonym sa...

Okej, du har kul ser jag liknar lite bildern på mig och mina luktsudd...:)
Fan, jag längtar så jävla mycket tills vi drar till Florens min vän-fatta va skönt med sol, kaffe, prat och kulturpoäng!
Saknar dig massor vännen!
Kram

SARA, sa...

Ida: Okej, later kul! Har ett ar kvar, efter det har alltsa. Ett ar och en manad :)

SARA, sa...

Lisa: JAG VET!!!! Snart, snart, snart!

Anonym sa...

Det är sånt här som gör mig så stolt över att få kalla mig för din syster. Kram

SARA, sa...

Sofia: jag VET! vissta ar jag cool.