fredag, mars 02, 2007

Deadline

Var ute igar IGEN (jag ar for gammal for sant har) med hela det "gamla" ganget fran forra aret nar vi alla bodde tillsammans i Halls. Var himla kul att se Kayleigh, som Camilla bodde med forra aret. Har inte sett henne sedan i varas, tror jag.

Gick till Orange Rooms (jag och Chat har bestamt att det ar det enda stallet som ar lite som en Londonbar - gud, vi ar patetiska) och hade riktigt kul. Gick tidigt dock, for jag hade print-deadline kl 9 imorse for mitt resemagasin som ANTLIGEN ar klart. Ar sa glad, sa glad, for det!

I eftermiddag ska jag ga och traffa Amie som jag inte sett pa flera veckor. Lunch pa Que Pasa tror jag att det blir. Jag ar hungrig redan.

1 kommentar:

Anonym sa...

hallå! :) tycker om din blogg och att läsa om ditt liv i london, det är lite annorlunda mot här i sverige ;)
jag tänkte höra om jag kan få be dej om en tjänst.. är så att jag älskar topshop's kläder men de skickar ju inte till sverige från webbshopen.. och butikerna här har inte alls lika stort utbud.. så tänkte höra om jag kan få beställa genom dej?
skulle självklart sätta in pengar till dej INNAN lr så betalar jag själva köpet och skickar det till dej.. whatever you want, hahh :)
skulle bli evigt tacksam om du ville ställa upp!
här är iaf min mailadress:
cayenne_08@hotmail.com
kram! //
jessica lindström