måndag, mars 26, 2007

Vita tander




Ny vaska, fin va? Lite YSL Muse over den, men det bjuder jag pa! Dagens outfit var:
Klanning Primark
Strumpbyxor M&S
Pumps Topshop
Vaska Accessorize
Var och shoppade idag och det var varst vad jag hitatde saker som skulle passat pa andra: en jattefin kjol som var Lisas stil pa pricken, ett par flipflops som jag nastan kopte till Alex (monstret var sa fint), smycken som hade passat Klara perfekt, och typ fem klanningar som skrek Ami. Vad ar det med mig? Gick till slut hem med vaskan ovan och tandvitningsmedel av alla saker i varlden. Why?

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha...du är såååå SÖT!

Anonym sa...

Jag skulle ha älskat flipflops! Och på tal om vintage - jag botaniserade i världens coolaste affär i Edinburgh, Armstrong, bland allt från gamla uniformer till brudklänningar och tänkte på dig. Lycka till med tandkuren!

SARA, sa...

Ami: grejen ar att du ar sa snygg i allt, sa det ar latt att hitta grejer och tanka pa dig!

SARA, sa...

Alex: Ja, alltsa, de finns pa H&M, sulan ar flower power orange/brun, sa himla sota och very du. tror att du har en filt i typ samma tyg. eller nat.

Anonym sa...

Jag tror du kanske har en släng av hemlängtan:) kul att du går och kollar på kläder åt oss!!
Fast ibland tycker jag också att jag bara ser kläder som skulle passa perfekt på mina kompisar men INTE på mig!
Kram Lisa

SARA, sa...

Lisa: Ja men eller hur! det var sa jag kande!