torsdag, mars 22, 2007

Spontanutgang

Jag ar dodstrott. Igar blev det spontanutgang efter uppsatsen var inlamnad. Sa himla skont. Rolig utgang blev det ocksa: jag, Chat, Sean och Seans larare (!) gjorde stan osaker med vilda litteraturdiskussioner (stavas litteratur sahar?). Lararen var skon och intar tredjeplatsen i den rekordkorta listan Intressanta Manniskor i Southampton.

I alla fall sa ar jag trott och valdigt ointresserad av det jag borde halla pa med: skriva kronika. Deadline imorgon.

Annars ar jag valdigt glad: imorgon ar sista lektionerna innan ett langt, valfortjant lov och en massa kul. Nasta vecka ska jag till London, till att borja med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter roligt vännen och trevligt med lite nya människor:) Lycka till med deadlinen!!
Kram Lisa

SARA, sa...

Lisa: Tack gumman. Rekordtidig kommentar. 8.34! Men jag vaknade 9 idag (har lektion).