tisdag, oktober 02, 2007

En bra måndag.

Å, igår var värsta bästa dagen; efter lektionen med Mark gick jag till biblioteket och pluggade lite. Sedan till stan där jag åt lunch på Pret (Pret a Manger har öppnat i Southampton - ett mirakel!) och läste tidningen.

Sedan köpte jag ett par stövlar. Lite mc-modell, halvlånga, bruna. Ser lite billiga ut. Men jag behövde något mellanting till mina jodpushliknande svarta och Frye-lookiesarna från Topshop.

Efter det mötte jag Sean för en drink på The Slug and Lettuce. Han uppdaterade mig på Grekland (har varit där och båtluffat i en månad) och livet i allmänhet. Matt kom efter en stund. En timme senare var vi åtta pers runt bordet, då Chat och halva hans kurs (de är bara elva stycken!) kom.

Vid nio gick jag och Chat hem, åt pizza framför nya Top Model och satt sedan i våra snushattar, lite snurriga av ölet, och kollade på Prison Break, nya säsongen.

Inga kommentarer: