måndag, oktober 01, 2007

Sunset Beach-varning!

Sitter och läser igenom gamla blogginlägg och hittade det om Five-kvällen i förra månaden. Ni vet, då vi var ute med vår kompis Si som träffat en liten rädd tjej på Myspace.

I alla fall. Ami hade lämnat en kommentar till det inlägget som jag inte sett, där hon undrade hur det skulle gå för kärleksparet.

Och här ska ni få höra skvaller alltså.

Si åkte på semester och träffade världens bästa tjej från typ Skottland. Fast inget hände. Men nu pratar de i telefon hela tiden vilket bebistjejen inte vet om.

Och nu är Si förvirrad. Stackars lilla pojke. Här går han och är otrogen i tankarna, flickebarnet har blivit ännu räddare (hon säger att han har betett sig konstigt sedan han kom hem från Magaluf - haha, jag vet, klyscha- och vill göra slut om han inte blir normal igen) och han är förvirrad!

Lovar att hålla er uppdaterade. Åh, vad jag gillar när min blogg känns som en såpa! Och om ni un drar, jag tycker att han borde göra slut.

Inga kommentarer: