torsdag, oktober 04, 2007

Ville ha!!!! Fick.

För er som inte läser Elin Klings blogg och förmodligen inte har lust att börja heller måste jag dela med mig av ett inlägg här.

Det är inte ofta jag håller med Kling, men vi har en sak gemensamt. Det är inlägg som det nedan som kommer att saknas när Alex Schulmans blogg gått i graven.

(Extra roligt förstås eftersom Kling är den som det drivs med. Varifrån kommer dessa modebloggares självdistans infrån? Imponerande.)

------------------------------------------------------------------------



















T-shirt: Många frågar mej: "T-shirt med tryck - flott eller bort?" Självklart flott. Super flott! Till hösten ska kläderna också vara för små. Sjuukt men sant. Denna tröja hittade jag på loppiz och nu kan jag inte vara utan den. Sååå läcker. Ville ha! Ville ha!!!!! Fick.

Kalsonger: Åhléns. Bra med svarta om det kommer bajs, så ser man det inte så bra. Ska blinga dem med äckta swarowski kristaller och så när jag sover känns det som jag sover med stora gruskorn i röva!! Cravings!!!!!!

Accessoar: Gök ur. Brukar stå å posa för klockan ibland och så när pippi fågeln visar sig blir jag först jätte skrämd och sen jätte glad och så posar jag med bena i kors och fågeln posar den med eller göker eller vad den gör, och jag öppnar munnen och tittar på den sexigt, men så brukar jag trassla in benen i varandra och så faller jag ihop som en stor skithög på golvet. *LOL* ASG!!!!! Så sjukt. Händer flera gånger om dan.

Överkurs: Är det kallt i sängen tar jag på mig ett par färgade leggings. Nu är jag ute efter ett par i grälla pastellfärger. Måste ha denna. Måste. Nu!! Warning, warning! We have a super craving!!!

Därför står jag med fötterna inåt, som en sinnessjuk: Jag tycker acksentuerar mina flotta långa ben. Axentuerar? Asentuerar? Axutation? Äh. Står man med fötterna inåt bildar kroppen en snippa och snippor är faktiskt fina. Min är rosa som rå tonfisk, hihihi.

----------------------------------------------------------------------------------


Se inlägget i sin helhet här. Bild stulen från samma ställe.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, läste också det där. Han är kul, Schulman.

Anonym sa...

hahaha klockrent :) alex är ju en egen instutition ju, man kommer att sakna honom. Men han vart lite väl tyglad på slutet av aftonbladets chefredaktör :) Det finns inte många andra ställen där det flödar mer ironi :)
Hur har du det?

Anonym sa...

http://blogg.aftonbladet.se/14002/perma/545210

Sofia & Malva sa...

Antligen en blogg! http://www.sofiamalva.blogspot.com

SARA, sa...

Kalle: vet inte om jag tycker att han var SÅ tyglad. Men förstår vad du menar. Jag mår fint, jobbar helger nu så de försvinner in i dimman. Sjukt jobbigt.

Sofia (och malva): det var på tiden gånger femhundra. kraaaam!