söndag, oktober 21, 2007

No way

Trots att jag inte blivit utmanad stjäl jag den här listan rakt av (härifrån). För den såg kul ut.

No way in hell:
1. Jude Law.
Står inte ut med människan.

2. Socker i kaffet.
Varför dricka kaffe om det inte smakar kaffe?

3. Shots
Shots borde komma med en skylt som lyder: VARNING! Innehåller äckelpäckelsprit med avsikten att framkalla kräkning ikväll eller imorgon.

4. Bingo Rimér, Hugh Hefner och alla andra snuskgubbar därute som lever i fel århundrade. Ni äcklar mig.

5. Playstation
Inte för att jag har något emot själva spelandet, i moderation (är det ett svenskt ord?). Absolut inte. Men kan nån förklara för mig varför majoriteten av spelen handlar om bilar och krig (den första med rätt så stor del i den där miljögrejen som är på tapeten just nu, ja justja, att JORDEN HÅLLER PÅ ATT SVETTAS IHJÄL, och den andra rätt dålig eftersom jojustja, krig DÖDAR MÄNNISKOR) men okej, män styr världen och därför är playstation skit. Jag tänker spela när de gör ett roligt spel. (Ska prova Guitarhero, lovar).

6. Kunden som sa att jag inte hade en hjärna i lördags.
Lång histora. Tar det nån annan gång.

Yes, any day:
1. Familj och Vänner.
Nej, det är inte en klyscha. Ni anar inte hur mycket jag saknar er härborta.

2. Skräpteve.
Min trogna vän när hjärnan behöver kopplas av.

3. Sömn.
Gimme more (shit, är det Britneys nya låt?)

4. Litteratur.
Viktigaste kulturformen. Viktigare än musik.

5. Italien.
Kärlek vid första ögonkastet.

6. Avokado.
Tänk om det inte fanns avokados. Läskig tanke.

Fyll i listan i kommentarsfältet!

3 kommentarer:

Sofia & Malva sa...

OH! Sorry att jag snodde nagra av dina, men ar man systrar sa ar man!

No way in hell:

1. Cigaretter.
Allvarligt talat, vad ar grejen? Sarskilt i Spanien. Sitter pa ett internetcafé som stinker sa fruktansvart mycket, man kommer inte undan nagonstans.

2. Shots
Tror det ar en Emanuelsson-grej. Jag kan inte heller.

3. Citron i mat
Vem kom pa den dumma idén? Citron i godis, citron i dricka, visst, men citron i mat? Det forstor ju allt!

4. Madonna
Hon ar ju bara for overskattad. Och gammal. Och ful. Och irriterande.

5. Te, kaffe och ol
Allihopa smakar som vatten med fruktansvard eftersmak. Det ar ju bara for dumt.

6. Denise Rudberg
Hon acklar mig. Pa riktigt. Hur fan lyckades hon bli sa popular? Hon kan ju inte skriva for fem ore.

Yes, any day

1. Guitar Hero
Det basta spelet i varldshistorien.

2. Tzatsiki
Den basta sasen i varldshistorien

3. Choklad
Synd att jag har kommit pa att jag kanske ar laktosintolerant da.

4. TV
TV ar ju ofta sa mycket battre an riktiga livet. Tragiskt men sant.

5. Piano
Jag saknar mitt piano, sa mycket.

6. Bocker
Skulle inte overleva i det har landet utan bocker. Har kopt bocker for nara tusenlappen har borta tror jag.

SARA, sa...

1. Cigaretter
Stör mig faktiskt inte nämnvärt på dem, men att röka en lär inte hända i första taget.

3. Citron i mat
Haha. Nja, kanske lite äckligt ibland.

4. Madonna
Fast det finns andra mycket mer överskattade än hon.

5. Te, kaffe och ol
Gillar inte thé heller, men kaffe och öl brikar mitt liv!

6. Denise Rudberg
JAG VET!

SARA, sa...

berikar, menade jag.