onsdag, oktober 10, 2007

Själv var man sjuk någon gång på nittiotalet

Snabb uppdatering av livet: är sjukt stressad av skolarbete redan. Försöker att inte tänka på Framtiden, för den är läskig. men nära. Träffade två svenskar idag igen. Hemtrevligt. Köpte en farfarströja på H&M och ett par byxor som inte var jeans.



Chat är sjuk och därmed döende. Har lagt ut en förmögenhet på "medicin" från Boots. Det är medicinen som gör honom sjuk, tror jag. Hans mamma är en hejare på att få tag på penicillin (underlig talang, jag vet) och brukar skicka på posten när Chat blir sjuk. Perfekt exempel på dum idé. Men nu är det poststrejk så ingen medicin. Ha!



Nu: Inspector Lynley och chokladmousse.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken Lynley? undrar den som närmast är besatt av huvudpersonernas öden.Har just lidit mig igenom "Innan döden kom"(senaste) och letat på hemsidor för att få en hint om när fortsättningen kommer...
Stackars Chat, hälsa så gott.Alla män blir döende för minsta förkylning(fast det behöver du inte säga).
kram

Anonym sa...

hej kompis, anti-pluggstresstips (med tenta nästa vecka känner jag liknande tendenser): natur! för övrigt drömde jag att jag var i southampton inatt. såg visserligen ingen natur, men en modevisning. haha! KRAM Alexandra

SARA, sa...

Mamma: Vi kollar på gamla avsnitt, men jag har inte sett alla så det är jättekul. Måste köpa den senaste.

Alexandra: Då gäller det bara att plantera lite natur i Southampton då! Ironiskt nog behöver jag en bil för att ta mig till en skog... Haha, kul att du var i Southampton, när kommer du på riktigt? Lycka till med tentan!