lördag, maj 10, 2008

Fölsledag - gårdagen i bilder


Jag väckte Chat med tårta.


Rehan var överraskningsbesökaren. Vi testade våra nya kameror ganska mycket.


På vår gata, på väg till Orange Rooms. Se så fina vi är.


Camilla och Bianca var där. Mycket trevligt att ta igen lite skvaller. Träffar aldrig nån från skolan längre. Usch vad mina ögonbryn är smala, förresten.


Vad jag är rädd för Rehan på den här bilden. Han ser ut som en korsning mellan en bajsnödig ko och han med stora ögonen från The Office och Pirates of the Caribbean.




Coola grabbar. Låt inte Rehans vettskrämda blick lura dig.


I ett moln av rök promenerar vi hem i natten. Jag utan skor på. Som man gör.


Parkhäng idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gratulera chattis från mig! och du: det här med facebook alltså. var är du? finns du? så många frågor. pöss!

SARA, sa...

I will! Jag finns på facebook, ja. Du kan väl adda mig, jag vet inte hur man gör.