söndag, maj 25, 2008

Orka, liksom

Blondinbella tvättar inte fötterna i duschen.

Nähä. Vem fan gör det? Men jag är kanske inte rätt person att fråga eftersom jag varken tvättar ryggen eller benen. Schampoo strilar ju ner ändå tänker man.

När jag kommit så här långt i min tankegång hände något och jag började garva. Högt för mig själv. Tanken på att lilla Blondinbella funderade på vad som är "rätt" blev helt plötsligt jätterolig.
Sen läste jag kommentarerna och dog.

Den arga präktiga:
Tvättar du inte fötterna? Alltså seriöst,nu skriver du ju bara det här för att provocera! Alla tvättar väl sina fötter. Hur ohygienisk är man inte annars?

Den äcklade:
usch. klart att man tvättar noga mellan tårna med tvål och vatten. blir det rent o fräsch mellan benen och i armhålorna om man bara låter vattnet rinna? fötterna drar ju åt sig extremt mycket smuts och blir svettiga utan att man ens märker det. nä fy vad äckligt.

Den halvhjärtat irriterade:
shit, vilken jobbig pojkvän du har .. men vadå dusch hitler? fan vilket dålig skämt! du är dålig

Den eftertänksamma:
Man låter ju bara vattnet rinna, fast det beror ju på vad man har gjort under dagen och så

Den praktiska:
Klart att man tvättar fötterna, lika bra att göra det när man ändå står där eller hur? :P

Den med too much information:
själv gör man lite olika, ibland låter jag bara vattnet rinna och ibland srubbar jag fossingarna med tvål så dom blir riktigt fina och fräscha.

Den med årets överdrift:
Jag tvättar dom med tvål, absolut! Dom känns ju 1000 x renare då :)

Den som kommenterar fel inlägg:
När drar du den lyckliga vinnarn? :) I Hero singel tävlingen :D

The Duh?
...jaaaaaa...? för att hålla dom så rena som möjliiigt......? det är ju som att tvätta händerna utan tvål eller håret utan schampooooo....

Den intelligenta
HAHAHAHAH jäklar vilken i-lands fråga. det är väl helt självklart att man tvättar fötterna?!?!?! blondin

Den lättade lata:
haha! jag som trodde jag var sunkigast i världen som aldrig orkar böja mig ner :D


... Och den som fick mig att asgarva i tio minuter:

Nej, jag resonerar som du. Palla tvätta fötterna. Och vad är det för himla pojkvän att kommentera hur du duschar? Är han trångsynt eller vad?

-----------------------------------

Självklart undrar jag nu två saker. Tvättar ni fötterna? PALLA! Och: är jag onormal som tycker att det här var årets blogginlägg?

4 kommentarer:

Unknown sa...

hahaha jag måste dock säga att inlägget blev helt klart mycket roligare när man läser kommentarerna uppstyltade såhär xD Jag tvättar bara fötterna på sommaren, för jag springer då inte runt barfota i en meter snö på vintern.

Anonym sa...

Haha, jag tvättar definitivt inte fötterna i duschen.. PALLA! Ses imorn och du, skicka en lista på godiset du ville ha! Nu helst.

SARA, sa...

Minna: Ja, man måste ju välja ut de roligaste :)

Sofia: Jag har skickat!

Shelly sa...

JAAA!! :)