måndag, maj 19, 2008

Helgen

Mhairi har precis åkt hem, och innan jag tar tag i mitt liv samt delar det med er - jag har fortfarande inte berättat exakt vad som händer i sommar - kör jag en bildserie om helgen som varit.


I torsdags var det "End of an Era"-fest för min klass. Ed, från Chats kurs, stod på händer.

Gruppfoton är både oundvikliga och otroligt roliga att ha. En liten del av klassen.

Trötta dagen efter. Vädret kunde varit bättre.

Isle of Wight är vacker. Hade aldrig varit där på försommaren; kaninungar sprang runt överallt och det blommade för fullt.



På lördagen åkte vi till Winchester. Katedralens bibliotek, från 1100-talet eller så, vill jag ha i mitt hus.


Turistfoton gillas.


Posare.
Igår jobbade jag så Mhairi och Chat körde en Southampton-sightseeingtour. Det gick ganska snabbt.

Bron som Chat står på är ofta befolkad av hjärndöda tonåringar som roar sig med att slänga glass på oskyldigt folk.


Idag gick vi till Pitchers och Piano och åt lunch. Min Hallumisallad var dötrist och dyr. Men sällskapet var trevligt.

På väg till tåget.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad härligt allt ser ut. Men ska du vara i england hela sommaren?? Sverige då?? Du måste komma hem ett tag :)
Mångar kramar