torsdag, april 16, 2009

Magnum classic

Gjorde precis något väldigt barnsligt och vuxet på samma gång - köpte en magnum till middag och sitter nu och smockar i mig chips till efterätt. Nu mår jag lite illa.

Igår var jag och bowlade för andra gången på en månad. Det var roligt, för jag har kommit på en ofelbar teknik för att inte skämma ut mig (förra gången skämde jag ut mig. Var så DÅLIG). Tekniken går ut på att bowla tvärtom mot alla andra människor, alltså typ backhand. Vill minnas att jag gjorde det som barn, och som barn var jag grym på att bowla. Så också igår. Jag vann nästan. (Ett poäng ifrån)

Nu ska jag ta ett bad och läsa min nya deckare, den är grym.

Imorgon Southampton igen. Den här veckan har känts som en timma, ungefär. En dag mindre i veckan gör extremt stor skillnad faktiskt.

Imorgon är det också bara två veckor tills jag kommer hem till Sverige en sväng. Å vad det ska bli roligt.

2 kommentarer:

alexandra sa...

häj! fint med flitigt bloggande! jag är i sverige! det är fint och vårigt och iväll ska jag provjobba på en spansk tapasrestaurang! men, granada saknas redan lite. kolla gärna in detta: www.myspace.com/josemariafuerte
det säger nästan allt.

SARA, sa...

jag garvade. Och garvade lite mer. Det fick man, va?