lördag, april 11, 2009

Påsk på svengelska

Jag tror att idag kan vara den första påskaftonen i mitt liv som jag firar utan familjen.

Men det gör inte så mycket när man öppnade världens största påskpaket i torsdags.


Så här glad (ser lte galen ut, faktiskt) var jag när jag öppnade presenten från syskonen.


Och idag öppnade jag och Chat vårt påskägg, som bland annat innehåll de här coolingarna.


Och ett påskris gör-det-själv minikit.

Ikväll ska jag äta gravad lax som jag köpte på IKEA igår och så ska vi mumsa choklad som vi fick i påskägget.

Glad påsk!

2 kommentarer:

sofia sa...

Bilden när du öppnar vårt paket är väldigt rolig. Du, vad tyckte du om spelet? Har du provat?

Kram

SARA, sa...

Jag blev asglad! Spelet var väl det som du försökte ge till mig förut fast vi inte kunde få det att funka? Jag ska spela snart, men har lyckats maxa min dator på diskutrymme. Grey's och så du vet. Återkommer med recension. xx