torsdag, april 02, 2009

Grattis



Grattis lilla syster! I efterskott, jag är inte senil.

7 kommentarer:

mamma sa...

GRATTIS själv, lilla gumman på DIN födelsedag.25 år...Hurra, hurra!
Jag vaknade tidigt imorse och låg och tänkte på när du föddes, hur lycklig jag var!
Vi ringer förstås senare!
kram

Ida sa...

Grattis på födelsedagen!

Jenny sa...

Thanks sis! Hoppas du hade en bra dag igår! Kraam

Anonym sa...

grattis igen alskade van!! har jag ditt ratta nr eller? OCH NAR KOMMER DU HEM?? jag slutet av april verkar det som. PUSS!!!

Anonym sa...

/alex

SARA, sa...

Tack alla!

Alex - tack tack TACK for brevet (som jag inte last for Chat glomde att ta med det!) och fint sms och allt. du har ratt nummer pa satt och vis (jag har ett annat ocksa) sa jag fick det!

Jag kommer hem forsta maj - far man traffa en spansk oliv(??)plockare da? KRAM

alexandra sa...

da ska jag forsoka se till att vara i vässan! nu: forsta kvallen i baskien. älskar denna plats och detta mystiska folk. ses snart!