måndag, april 28, 2008

Filmat, shoppat och fixat


Trevlig förmiddag idag; gick och träffade min lärare angående min dissertation. Hon var på gott humör och skickade ut mig för att bli filmad för kursens hemsida. Var lite oförbredd men det gick väl bra.

Sedan gick jag och Isabel och käkade lunch på Pret och tog en shoppingtur. Kjolen ovan hittade jag på H&M. Ska ha på mig den ikväll när vi ska ut med jobbet.

Har även tagit itu med en massa saker. Ringde banken (ska få nytt kort, mitt har en jobbig fraud-varning som sätter fart så fort jag gör något oväntat (typ använder det utomlands))

Och så bokade jag läkartid för en mole-check. Förra veckan pill-check, denna vecka mole-check. Fick för mig att jag borde kolla misstänkta fläckar innan jag ska steka mig i Hölick och Gran Canaria i sommar. Eller det är det jag inte ska göra, steka mig alltså. Men solen är ju ändå solen.

1 kommentar:

Anonym sa...

å vilken fin fin kjol. synd att den inte hittats här i gbg...
/linnea.