fredag, april 11, 2008

Wuthering Heights

Jag dör av förväntan. Teamet bakom Becoming Jane ska göra Wuthering Heights! Tyvärr spelar Natalie Portman Cathy, men det får man ta. Kunde jag njuta av Atonment med Kiera kan jag klara av Natalie i kanske världens bästa kärlekshistoria.

Det mest spännande av ALLT är förstås att rollen som Heathcliff inte är tillsatt. Det måste vara en karaktärsskådespelare i stil med Heath Ledger, och inte nån liten mes som Colin Firth. Typ Josh Brolin. Om inte Clive Owen hade varit en sån mes skulle han duga till utseendet.

Några förslag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH! Bästa nyheten på år och dagar. Jag tycker om Natalie Portman, hon är vacker (och jag är inte det minsta ytlig). Jag tycker Gerard Butler.. kanske.. han är manlig.. eller Viggo Mortensen i Aragorntappning.

SARA, sa...

Gerard Butler skulle kanske gå, men HAR DU SETT den där hemska PS I Love You? Usch, så sliskig där. Inte Viggo! Hans röst är den minst manliga i Hollywood.