måndag, april 07, 2008

Mitt födelsedagskalas


Chat var en gentleman och köpte alla mina drinkar hela kvällen. Vad notan kom till vill jag inte ens tänka på. Not my problem anyway.


Vi tog ett gruppfoto. Kan det bli nördigare? Från vänster uppifrån: Abi, Seans flickvän som är ungefär lika lång som ett mjölkpaket, Sean, Shayne, Chris (Topshopkompis som bor med Shayne och Rehan) och moi.


Vi satt kvar vid samma bord hela kvällen. Jag tog inte ett steg på dansgolvet. Redan pensionär.


Shaynie och jag! Jag har en grej på huvudet. Tror det är inslagssnöre.

Justja, presenter. Fick Trivial Pursuit (engelska versionen) av Chat, slog honom stort men förlorade mot geniet-utan-liv Shayne, fina resväskor av Mamma och Pappa, en bok, armband och ansiktsmasker av Mamma, sjal som jag redan använt till döds av Ami, Lisa och Klara, roligt spel med roliga frågor av Alex, jacka och sjal av Sofia och Jenny (sjalen är ett dilemma för att den påminner om en palestina med den är fin så jag har bestämt att jag är lyckligt ovetande när jag har den på mig), mascara av min lilla bror, Gone with the Wind (filmen) av Sean och Abi, kokbok, asschysst väst från Urban Outfitters och Elle Magazine av Shayne och Rehan, 10 Magazine av Kerry, och en underbart fin och mjuk datorväska som påminner om en Bayswater av Chat.

Tror det var allt. Jag var bortskämd i år.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va bra att du hade en fin födelsedag! Tänkte på dig massor-idag kom en frisk lillebror!
Kram Lisa

SARA, sa...

Å GRATTIS! vad roligt!