lördag, april 19, 2008

Nästan klart







Puh. Har jobbat med mina modesidor hela dagen, nu är det nästan färdigt. Vad tycks? Jag har ett möte med min lärare på tisdag, får se vad hon tycker. Men ungefär så här kommer det se ut.
Observera att informationen om kläderna inte stämmer till 100 % - en dödssynd för en "riktig" stylist, men jag är tvungen att hitta på lite, eftersom vissa produkter är gamla och andra är köpta från oidentifierbara källor på ebay. Låt oss bara säga att jag vet hur det går till egentligen.
(Dessutom: fält-bilden från det tidigare inlägget ska också med, men fick inte plats enligt blogspots restriktioner.)
Allt fotat av mig. Min vackra syster Sofia står modell.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint det blev och vad fin jag är! Ingen falsk blygsamhet här inte. Hoppas din lärare gillar det. Kram!

Anonym sa...

Åhhhh så vackert. Bra jobbat Sara, blev riktigt bra. Vacker Sofia är! Blir så stolt :)

Kram kram

Anonym sa...

grymma bilder sara, verkligen!

Anonym sa...

Verkligen imponerande! Sofia du är verkligen vacker och bilderna är jättefina sara!
Kram Lisa

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.

SARA, sa...

Tack alla. Ni är fina.