söndag, januari 24, 2010

Dagens

Typisk sondag har i Bayswater. Chat vaknade tidigt av de pa vaningen ovanfor, som korde sin sedvanliga blanding av loptraning, mobelflyttning och vad jag kan endast beskriva som skrapning (tank tungt foremal alt. ett barn bli draget langs med golvet).

Stackars Chat ar inte som jag okanslig for dessa ljud utan vaknade irriterat och borjade stampa runt i rummet, och sa var aven jag vaken.

Vi at frukost; jag laste min bok. Stadade badrummet, sorterade lite papper. Smsade vanner som jag ignorerat under veckan.

Sen, pa vag ut for att handla mat och fonstershoppa pa Whiteleys, roade jag mig att forsoka ta dagens outfit-bilder i spegeln vilket var nastan omojligt. Jag tror det var Sofia som reflekterade over samma sak for nagra manader sedan. Hur gor man egentligen?





























































2 kommentarer:

Sofia sa...

Wow, vilken fin ny header du har fått! Och hahaha! Vad jag skrattade åt de där bilderna. Man verkligen ser hur du funderar över hur fan man får till det där egentligen.

SARA, sa...

Ja det var ju sa svart! Chat gjorde headern at mig, ska framfora ditt berom. Da blir han glad. Kram