söndag, januari 03, 2010

A daughter's a daughter
















Chats julklapp till mig var en upplevelse – den basta sortens present. Han hade kopt biljetter till A Daughter’s A Daughter, en av Agatha Christies mindre kanda pjaser. Hon skrev den under sin pseudonym Mary Westmacott och den ar en av de fa som inte har en mordgata i centrum.

Vi sag den i fredags pa Trafalgar Studios och den var riktigt bra. Sa roligt att ga pa teater for en gangs skull. Nu ska vi bara ta oss i kragen och ga och se The Mousetrap ocksa.

Forresten, Chat halsar tack sa mycket for alla presenter fran familjen Emanuelsson.

1 kommentar:

mamma sa...

Hälsa tillbaka! Hoppas han gillar The Wire lika mycket som vi gör!Vad kul att du börjat skriva så mycket igen. Undrar om det var ett nyårslöfte? Ett bra sådant tycker jag! Mitt nyårslöfte är att röra på mig mer, genom framförallt promenader. Svårt nu dock, så himla kallt!
Kul att ni gått på teater. Jag har(får man säga så när alla tycker att man har så oförskämt bra som lärare...) tråkigt.Längtar tills skolan börjar på torsdag!
Nu ska jag beställa biljetter till Berlin(igen!).
kram