onsdag, september 27, 2006

Efter intervjun

Jag har varit pa gruppintervju forut, men da var vi ungefar sex personer. Igar, i ett av hotellets konferensrum, var vi sexton. Minst. En person fran Zaras huvudkontor och den blivande butikschefen holl i intervjun, medan vi forsokte verka trevliga och lagomt perfekta for jobbet.

Jag vet inte hur det gick. Jag tror de gillade mig, och jag tror att det gick bra- men a andra sidan tror jag alltid allting gar bra- sa det behover inte betyda sa mycket. Vi far se.

(Personalrabatten ar en skandalos 15 %! Och vi maste ha pa oss kostym. Well well.)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gruppintervju har jag minsan aldrig varit på. Hur går det till egentligen?

Mim sa...

Kostym varje dag? Jobbigt... och 15% ar verkligen skandalost! Hur mycket hade ni pa Topshop? Vi har 40% vilket kanns valdigt bra :) *Hehe*

SARA, sa...

Sandra: De kastar ut fragor, den som ar ivrigast far svara. Jattesvart att gora ett bra intryck! Men jag vet att vissa foretag kor pa sma "projekt" ("vad ar bra service for dig" osv.) som presenteras infor gruppen efter en brainstorm.

SARA, sa...

Simply me: Jag vet! Jag ar ingen kostym-manniska precis. ( Som "tur" ar ser det ut som att jag inte far jobbet sa jag slipper val :)) Pa Topshop hade vi 0 % rabatt! Men istalllet ar system med kreditkort, jattekrangligt. Och uniform varannan manad (75 % rabatt pa 3 plagg).