söndag, september 17, 2006

YES!










Bild aftonbladet.se

8 kommentarer:

Anonym sa...

Yey!

Anonym sa...

FAN, skulle jag kalla det.. hur som helst verkar er lya kalas! kramkram från borgerliga vidder.

SARA, sa...

Camilla: A vad kul! Men jag har ju inga skor har- de ar i Southampton. jag far genomfora minutmaning i helgen :)

SARA, sa...

Estelle: Eller hur!

SARA, sa...

Alexandra: alltid lika konstigt att tanka pa hur lika fast anda olika vi ar politiskt... Weird. Saknar dig! Kom och halsa pa. NU!

Anonym sa...

Tjabba sara! hoppas du har det bra! YES YES YES its a beautiful moment! :) tycker det varit lite dålig aktivitet här på skrivande nu :) kram

SARA, sa...

Kalle: Din gamla kapitalist! Vad trevligt att du tittar förbi. Jag tycker att jag har varit jätteaktiv här på sistone!?!

Anonym sa...

Jag säger också JA JA JA!