onsdag, september 27, 2006

I Milan

Sa forutom mitt inhopp som cool fashion-manniska pa Manish Arora har jag inte skrivit en rad om modeveckorna. Baklaxa for modebloggaren.

Darmed inte sagt att jag inte slaviskt foljt bevakningen pa Style. Och hur super-gorgeous-underbar ar denna skjortklanning fran Bottega Veneta, bilden? Tomas Maier gar fran klarhet till klarhet. Och Miuccia Prada imponerar med uppfinningsrikedom som vanligt, aven om siden inte direkt ar min grej. Och just det, jag alskade allt fran Ferragamo. Allt. Inte sa spannande och fashion-forward direkt, men jag.vill.ha.

Vad kan annars sagas om kommande trender? Det ser ut att bli mycket romantik och pasteller, men med en skraddad, "fin-i-kanten"- edge. Och volym regerar, fortfarande. I like it.

Bild style.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick intervjun???
kram mamma

SARA, sa...

Mamma: Det kan du lasa nu :) Okej, tror jag!