fredag, september 29, 2006

Jobblos

Sa, jag fick inte jobbet. Enligt Amie hade jag otur. Hon var en av de sista att fylla en deltidsposition och hon blev intervjuad fyra grupper innan mig. Tro vad man vill om det- hade de gillat mig nog mycket hade de val anstallt mig.

Detta ar varsta chocken. Framst for att det aldrig hant att jag inte fatt ett jobb. Men vad varre ar, min ekonomi! Jag ar sa van vid att alltid lana ut pengar till Chat och inte tvartom. Nu ser det ut som jag far borja inkassera.

Jaja, idag ar det loning i alla fall, och jag och Chat ska ga pa bio. Tror jag. Problemet ar att The Apprentice (USA) borjar tjugo i tolv. Hinner vi tillbaka? Det ar dagens fraga.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej syrran!
vad synd, men så ledsen är du nog inte efter vad jag hörde igår... snygg ny layout på bloggen iallafall!

SARA, sa...

Na det kanns ratt skont. Fast problemet ar pengar, forstas...

Anonym sa...

mmmmmmmmmmmmmmnnnnnnnnnnnnnnnnnn,lkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
0