söndag, september 17, 2006

Huset del 2

Husuppdatering! Jag och Chat åkte ner på fredagskvällen med ett lass tillhörigheter och här kan ni se resultatet. Visst börjar det likna något? Jämfört med tidigare? Å, att inreda är så KUL!
















Här kan ni se vardagsrummet, och trappan som leder till övervåningen. Standard-student-gardinerna ska bort, såklart.



Mitt och Chats konstverk. (Obs! Provisoriskt upphängt- jag VET att det är snett). Det var Chat som fyndade denna designtapet när Topshop sålde en massa display- leftovers.















Symaskinen har sin plats på bordet i Seans rum (det är döpt efter kompisen som med största sannolikhet kommer att sova där var och varannan dag). I höst ska jag vara kreativ till max.























Mitt spanska fönster.

6 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad mysigt det ser ut!!

SARA, sa...

Sofia: Det kommer att vara helt perfekt nar ni kommer...

Anonym sa...

Mer, jag vill se mer. Jag tycker gästrummet ska heta mamma och pappas rum. Det ska bli jättekul att se allt detta på riktigt även om det dröjer till i vår! Jag vet hur kul det är att inreda!!! Här sitter vi och väntar på valresultatet, det är jättespännande.Pappa och jag har tagit fram vinglas och en vinflaska ifall vi får fira.Hoppas, hoppas...det verkar som det äntligen går vägen!
kram mamma

SARA, sa...

Mamma: Vi kan val halla namnet lite flexibelt. Jag ar jattelycklig efter valresultatet! Antligen!

Anonym sa...

Ååh vad fint ni har fått det! Hur stor är ert hem?

SARA, sa...

Katrin: Tack! Det ar en svensk trea, fast en pyttig sådan! Vet inte kvadratmeter, engelsman ar underligt ointresserade av mattenheter...