onsdag, september 06, 2006

Steve och Suri

En dag kvar på jobbet, sedan blir det två veckors praktik (läs: slavarbete) på New Woman. Jag ser ändå fram emot det; det är kul att göra någonting som känns hyfsat nära min framtida karriär.

På fredag ska jag och Chat försöka komma iväg till IKEA, där väldigt nödvändiga saker (tallrikar, datorbord och bestick) ska inhandlas och några onödiga prylar (ljusstakar, kuddar, tvålhållare) nog får slinka med. Å, vad roligt det ska bli.

Annars är allt som vanligt här, den sista arbetsveckan har varit trög och händelselös, förutom att krokodiljägaren själv gick och dog. Vilken skräll. Vi gjorde en liten "R.I.P Steve"- skylt på jobbet (jag sa ju att det var händelselöst).

Annars måste jag ju erkänna att Suri var lite söt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Toppen att din karriär går frammåt! Du måste berätta mera!