torsdag, augusti 16, 2007

Viktigt meddelande

Jag fick jobbet.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis vännen! Lycka till på plåtningen, vill se bilderna sen!!

Idag började skolan :) känns mkt bra, är två tjejer ifrån värnamo som ska gå där, känns mkt bra. En söt kille också :) Hihi, nu ska jag å adriano ut å göra göteborg. Många kramar

Anonym sa...

Yay, sa ju det, man vet aldrig. Så sara + zara = sant trots allt.

Anonym sa...

Grattis Saring!
Jättebra, nu kommer du att bli så rik...kan shoppa massor i Paris!
kram

Anonym sa...

gratulerar! jobb OCH inbokad ledighet på samma gång - hur bra som helst. lycka till med hy och poser!

SARA, sa...

Klara: Hej, å hur går det med adriano i sverige? Trevligt? Plåtningen gick ganska dåligt, men det visste jag ju! Nu ska jag kolla på Big Brother. Kraaaaam!

Sofia: Japp, fast man måste ha fula kläder på sig när man jobbar..

Mamma: Det kan jag lova!

Alex: Jag vet! De tog mig ändå, grymt skönt!