onsdag, augusti 15, 2007

Värsta finnen

Imorgon ska jag till Brighton. Ska sova över hos Camilla för ett shoot som vi ska göra på fredag. Det är alltså inte hemside-grejen utan en plåtning för en butik i Brighton, som jag har förstått det.

Enligt Camilla så ska jag ha vintage-bröllopsklänning på mig och cykla med paraplyer och allt var det var. Ser verkligen fram emot att se kläderna, de skriker tydligen "Sara" enligt Camilla. Men Camilla är Camilla så det tror jag inte på förrän jag ser dem. Den andra modellen heter Claire och är tydligen superposh. Hoppas jag kan hålla mig för skratt. De låter så roliga när de pratar.

Jag har fått tre stora finnar inför detta event.

Fast när jag berättade för Amie idag att en make-up-artist skulle vara där hela dagen så sa hon: "That's good, then you don't have to worry about your spots."

Och det är ju sant. Men det är också typ som att städa inför att städerskan ska komma; man vill ju inte att en make-up-artist ska tycka att man har värsta dåliga hyn.

Inga kommentarer: