torsdag, september 13, 2007

Londonsnabbis

Var en snabbis i London tisdag-torsdag. Kom hem från jobbet på tisdagskvällen och Chat ringde och tyckte att jag skulle komma till London. Ville jag såklart. Jag tog en taxi till stationen och satt på the Cock på Little Portland Street med en öl i handen klockan tio över tio. Impulsiv=moi.

Igår var vi på Brick Lane och shoppade, vandrade, drack kaffe och saknade. Tittade upp mot vårt fönster på Hanbury Street och såg att det var öppet. Någon vädrar i vårt rum, sa vi.

Jag köpte en blå kuvertväska på Absolute Vintage och en kjol på Rokit. Idag handlade jag dessutom en till kuvertväska och en topp för £1 (sammanlagt!) på en butik som Shayne och Rehans förra flatmate tipsade om.

Nu måste jag skriv krönika.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Tjoho! hur mås det? vilket smaskigt ämne skall du skriva om nu?

Anonym sa...

åhhh, slutaa! vill vill vill till london. men som det ser ut nu har jag inget jobb... alltså ingen resa på höstlovet.

SARA, sa...

Kalle: Allt är bra med mig! Nästa krönika kommer att handla om modeveckorna, kram!

SARA, sa...

Klara: Neeej! Men vad sorgligt. Får se om det kan bli något till våren kanske??? Vårshopping i London, hur låter det?