söndag, september 09, 2007

Nytt hår


Det här är min nya frisyr, förresten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ser snyggt ut! kan man inte få se en bild framifrån :) Och ett litet leende :) Tog inte illa upp av kommentaren om mina kommentarer.... du är mkt duktig att skriva komentarer. Tack för de, för de är nästan bara du som gör det på min blogg. Ska skriva ett mail snart, nyfiken på vad du har för dig. Kan ju ses på msn snart?? Kramar

SARA, sa...

Klara: Näe inte framifrån för jag har blivit astjock och fått tjougotusen finnar i ansiktet. Beror förmodligen på att jag äter chips och hummus till kvällsmat varje dag typ. Måste sluta. Vatten och sallad får det bli hädanefter. Vilken mat är bra bra för hyn egentligen? Japp msn! Hörs snart kram

Anonym sa...

Fint, tycker jag.Sluta genast att tänka på vatten och sallad...inte bra för hyn eller för dig.Vill inte ha supersmal Sara, bara vanligt smal!
kram

SARA, sa...

Mamma: Jag bryr mig väl inte om att vara smal heller, men min hy bryr jag mig väldigt mycket om. ska köpa en vattenrenare imorrn, det kanske hjälper.